Com fer un titella

Fa uns dies us vaig ensenyar al Facebook i Instagram aquest titella que utilitzaré per a donar anglès a P2. La idea va sorgir d'una recomanació de com donar anglès a infantil de la pàgina Entre actividades infantiles.

El cas és que els titelles agraden molt a la canalla, sobretot als més petits i els podem utilitzar com a recurs per a més activitats. 


El nostre personatge porta una bata escolar i coincidint amb l'arribada de la nova estació li hem fet una disfressa de castanyera per a treballar la tardor.




Quan vaig buscar tutorials de com fer titelles em pensava que seria molt complicat o que em sortiria el típic tutorial de com fer un titella amb un mitjó (que també està bé, però no em donava tant de joc per al que jo el volia utilitzar).

Vaig trobar a YouTube aquest tutorial que no és gens difícil (només una mica laboriós) i el resultat ha sigut molt bo.
A més, et posa un enllaç per a descarregar els patrons.

Comentaris