Llibres i contes: Com ensenyar a llegir i escriure de Teresa Sanmartí

Avui m'he trobat amb aquest quadernet i m'he posat molt contenta, no em pensava que existien coses així.
Quan estàs estudiant, no solen ser tan pràctics amb aquest tipus de coses, i de cop et trobes davant de vint-i-cinc nens i nenes a qui has d'ensenyar a llegir i escriure.

"Com ensenyar a llegir i escriure", de Teresa Sanmartí i editat per Salvatella, és un quadern dirigit a mestres i que t'explica com ensenyar a llegir i escriure.


Està enfocat a començar per la lletra lligada (és de l'any 2002), i ara es sol començar per la lletra de pal, cosa amb la qual no estic molt d'acord, però això ja és un altre tema, però ens pot fer servei igual.

Perquè m'agrada?
Aquest quadernet es llegeix molt ràpidament, està explicat de forma entenedora i va al gra. 
Ens posa exemples de com hem d'explicar als nens les lletres i ens dóna idees d'activitats per fer amb els alumnes.


Recomana't a...
Mestres que comencen i a estudiants de magisteri.








Comentaris