Últim dia d'escola

Ahir va ser l'últim dia d'escola per a molts dels alumnes de P-2 amb els que he passat tantes hores aquest últim curs (alguns van plegar una mica abans).

Han sigut unes setmanes on he tingut moments de nervis, de pena i molts somriures i abraçades. Es fa dur pensar que ja no tornarem a veure a molts d'aquests infants.
Totes les mestres hem posat molta energia en cada un dels nostres alumnes i ara ja, un cop acabada aquesta etapa, només podem desitjar haver donat les eines necessàries perquè comencin P3 sense entrebancs i amb molta il·lusió.

La feina d'educador, sovint no està gaire valorada, sobretot a infantil. Molts pensen que només canviem bolquers i donem farinetes.
Però al llarg de l'estada a l'escola bressol d'aquests infants, les educadores hem fet tot el possible perquè els nostres petits alumnes practiquin la motricitat gruixuda i fina, aprenguin vocabulari, a gestionar les seves emocions, a treballar hàbits d'autonomia i un llarg etcètera, a més de cuidar-los i consolar-los quan toca.

Als meus antics alumnes els desitjo un munt de curiositat, perquè en aquesta nova etapa i al llarg de la seva vida, no perdin aquestes ganes d'aprendre amb la que han sortit de l'escola bressol.



P.D. Volia agrair especialment a L'Ariadna i a la seva família, aquest regal que m'han fet i que no m'esperava. M'ha fet molta il·lusió i m'ha tret algunes llàgrimes. Molts petons!!!

Comentaris